Datum ažuriranja Opštih uslova poslovanja: 20.02.2024
Dobrodošli na Terapi online!
Ovi Opšti uslovi poslovanje se primenjuju na korišćenje platforme Terapi koja je javno dostupna na internet adresi: https://terapi.rs (u daljem delu teksta “Platforma” ili „Terapi“), koji je u vlasništvu preduzetnika Katarina Mijailović PR Posredovanje u prodaji TERAPI Kragujevac, sa matičnim brojem: 67377591, PIB: 114175656, i sedištem na adresi Kaštelanska 10, Kragujevac, a koji je operater navedene Platforme (u daljem delu teksta kao “Operater” ili „Mi“).
Korišćenjem Platforme potvrđujete da ste dobro upoznati sa svim odredbama Opštih uslova poslovanja (u daljem delu teksta kao “OUP”) i da sve navedene uslove i obaveze prihvatate. Opšti uslovi poslovanja čine sveukupni dogovor i ugovor između Vas kao Korisnika i Operatera.
Ukoliko se ne slažete sa bilo kojom odredbom ovih OUP, molimo Vas da prestanete sa korišćenjem Platforme.
1. Ko smo mi i šta je naša svrha?
Svrha Terapi online je u sledećem:
• Informaciona platforma sa fokusom na psihoterapiju i savetovanje,
• Komunikaciona platforma za organizovanje traženih individualnih konsultacija na daljinu,
i to pod uslovima koji su unavedeni u ovom dokumentu.
Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili nedoumice, možete nas kontaktirati na jedan od sledećih načina:
Kontakt telefon: +381638999258
Kontakt email: [email protected]
2. Značenje pojmova
U OUP navedeni pojmovi imaju sledeće značenje:
Platforma ili Terapi | Predstavlja platformu Operatera preko koje se pruža Usluga, i na kojoj Terapeut kreira svoj profil, a Korisnik registruje svoj nalog. | |
---|---|---|
Vebsajt | Predstavlja vebsajt Terapi koji je javno dostupan na internet adresi: https://terapi.rs, preko koga Korisnici zakazuju termine Konsultacija sa Terapeutom i mogu da vide profil Terapeuta. | |
Operater | Katarina Mijailović PR Posredovanje u prodaji TERAPI Kragujevac, sa matičnim brojem: 67377591, PIB: 114175656, i sedištem na adresi Kaštelanska 10, Kragujevac. | |
Klijent | Korisnik koji je zakazao uslugu Terapeuta, odnosno Konsultacije. | |
Korisnik | Fizičko lice starije od 15 godina koje pristupi Platformi i koje je zainteresovano za Konsultacije, a koje lice koristi Platformu kako bi uspostavilo kontakt i/ili saradnju sa Terapeutom. Termin Korisnik obuhvata i pojam Klijenta. | |
Registrovani Korisnik | Korisnik koji je registrovao nalog na Platformi. | |
Konsultacije | Individualni kontakt sa Terapeutom po izboru Klijenta, u skladu sa odabranim terminom putem međusobne audiovizuelne ili audio komunikacije (prema izboru Klijenta) na daljinu putem aplikacije Zoom. Konsultacije mogu biti grupne, individualne ili za parove. | |
Terapeut | Akreditovani terapeuti koji nude usluge psiho terapije putem Platforme i koji sarađuje sa Operaterom. Odnos između Operatera i Terapeuta je uređen posebnim ugovorom i nije predmet ovih OUP. | |
Sadržaj Registrovanog Korisnika | Sve informacije, podatke i drugi sadržaj koji Registrovani Korisnik unese na svom nalogu na Platformi. | |
Pravo intelektualne svojine | Sva prava intelektualne svojine u bilo kojoj jurisdikciji, bilo registrovana ili neregistrovana, i bilo da su u vlasništvu ili se drže za korišćenje na osnovu licence, uključujući sva prava i interese koji se odnose na, ili proizilaze iz: (a) patenata i primene patenata, pronalazaka, objave pronalazaka, otkrića i poboljšanja, bez obzira na to da li postoji mogućnost patentiranja ili ne; (b) kompjuterskog softvera, uključujući datoteke sa podacima, izvorni kod, mašinski kod, softverske specifikacije i dokumentaciju; (c) autorskih dela, bez obzira na to da li se mogu zaštititi autorskim pravima ili ne; (d) poslovnih tajni (uključujući one poslovne tajne koje su definisane zakonima i u okviru odgovarajućeg običajnog prava), poslovnih, tehničkih i know-how informacija, neobjavljenih informacija, kao i poverljivih informacija i prava koja se odnose na ograničenje otkrivanja navedenih od strane bilo kog lica; (e) zaštitnog znaka, trgovačkog imena, oznaka marke, oznaka sertifikacije, naziva usluge, brendova, prepoznatljivog izgleda i logoa, kao i goodwill-a povezanog sa navedenim; (f) vlasničkih baza podataka, kompilacija podataka i sve dokumentacije koja se odnosi na gore navedeno, uključujući priručnike, memorandume i zapise; (g) naziva domena; (h) i licenci koje se odnose na sve navedeno. | |
Usluga | Usluga predstavlja uslugu Operatera u posredovanju između Terapeuta i Klijenta, putem Platforme, odnosno omogućavanje povezivanja Korisnika sa Terapeutom uz organizovanje plaćanja Konsultacija preko Platforme. Usluga, podrazumeva i organizaciju i omogućavanje u tehničkom smislu održavanje Konsultacija putem Zoom aplikacije. Usluga ne podrazumeva pružanje ili održavanje Konsultacija koje organizuje, održava i sprovodi Terapeut u dogovoru sa Klijentom. | |
Cenovnik | Lista naknada za Konsultacije dostupna na https://terapi.rs/cenovnik/ koju određuju Terapeuti, odnosno na profilu svakog Terapeuta. | |
Podatak o ličnosti | je svaki podatak koji se odnosi na fizičko lice čiji je identitet određen ili odrediv, neposredno ili posredno, posebno na osnovu oznake identiteta, kao što je, na primer, lično ime i identifikacioni broj, adresa, broj telefona, obeležja njegovog fizičkog, fiziološkog, zdravstvenog, ekonomskog, kulturnog i društvenog identiteta. |
Pojmovi definisani u ovom odeljku se u OUP označavaju velikim slovom.
3. Kome je Platforma namenjena i koje Usluge nudimo?
Platforma je namenjena široj javnosti i to licima koja su starija od 15 godina, a kako bi se stekla svest na temu psihoterapije i mentalnog zdravlja, kao i o Terapeutima koji sarađuju sa Operaterom. Dalje, za Korisnike koji su zainteresovani za takav tip usluge, Platforma nudi mogućnost da Klijenti zahtevaju individualni kontakt sa Terapeutom, po sopstvenom odabiru i mogućnost odabira željenog termina za Konsultacije. Upotreba Platforme u bilo koje druge svrhe je zabranjena i smatra se kršenjem OUP.
Ukoliko koristite Platformu kao fizičko lice, smatra se da imate navršenih petnaest godina. Ukoliko niste navršili petnaest godina, odmah prestanite sa upotrebom Platforme.
Terapeut i Klijent su dužni da vode računa o poslovnoj sposobnosti Klijenta da zaključuje ugovor povodom usluga i koristi usluge Terapeuta.
Operater je u poziciji posrednika u Konsultacijama između Terapeuta i Klijenta (a ne njihov pružalac) i kao takav nije odgovoran za sadržaj Konsultacija, odnosno usluge koje pružaju Terapeuti ili za sadržaj i informacije o profilima Terapeuta koji se nalaze na Platformi.
Mi nismo ugovorna strana u takvom pravnom odnosu, niti imamo kontrolu ili bilo kakav uticaj na kvalitet, bezbednost i zakonitost usluge, ni na tačnost i istinitost oglasa, niti na uopšte mogućnost Terapeuta da pruži usluge koje je oglasio, niti na mogućnost Klijenta da plati naknadu. Shodno tome, ne možemo snositi bilo kakvu odgovornost za ispunjenje obaveza koje su predmet odnosa između Klijenta i Terapeuta. Shodno tome, Operater ne može snositi nikakvu odgovornost za eventualnu štetu koju bilo koji od Korisnika pretrpi u takvom pravnom odnosu ili u vezi sa njim. U slučaju reklamacije, Klijent se mora obratiti Terapeutu čije je usluge koristio.
Terapeuti su nezavisni pružaoci usluga koji nisu niti naši zaposleni, niti agenti niti predstavnici. Uloga Platforme ograničena je na omogućavanje zakazivanja usluga Terapeuta, dok su za usluge Terapeuta odgovorni Terapeuti koji ih pružaju.
Za sve reklamacije na uslugu koju Vam je pružio Terapeut, možete se obratiti direktno Terapeutu, putem mejla ili kontakt telefona koji se nalazi na njegovom profilu. Na postupak reklamacije će se primeniti važeći propisi Republike Srbije, uključujući Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o obligacionim odnosima i Zakon o elektronskoj trgovini.
Iako nemamo nikakvu odgovornost, niti obavezu u vezi sa kvalitetom usluge Terapeuta, saobraznosti usluge i Vašim zahtevima za reklamaciju, želimo da Vas saslušamo, jer nam je Vaše zadovoljstvo na prvom mestu. Imajući u vidu navedeno, ukoliko kao Korisnik niste zadovoljni uslugom bilo kog Terapeuta, možete:
- da nam se obratite na adresu [email protected], a mi ćemo pokušati da utvrdimo kako da u budućnosti sprečimo slična nezadovoljstva,
- da ostavite komentar na Platformi, koji će biti javan i dostupan drugim Korisnicima Platforme i ocenite Terapeuta.
4. Da li pružamo zdravstvene usluge?
Ne. Operater ovime izjavljuje da preko Platforme, odnosno sve Usluge koje su pružane ili posredovane od strane Operatera ne spadaju među zdravstvene usluge.
Posredovanje ili pružanje zdravstvenih usluga prema Zakonu o zdravstvenim uslugama nije namera niti svrha Operatera, Terapeuta i Platforme. Korišćenjem Konsultacija, Klijent dobrovoljno i na svoj zahtev stupa u kontakt sa Terapeutom.
Klijent priznaje da ovaj kontakt i komunikacija u okviru Konsultacija nisu deo zdravstvene zaštite i da Terapeut ne preuzima odgovornost za njegovo zdravstveno stanje. Ako je Korisnik, odn. Klijent zainteresovan za pružanje zdravstvenih usluga, ili ako njegovo zdravstveno stanje to zahteva, Klijent je dužan sam da obezbedi sebi takav tip zdravstvenih usluga i to pre svega u zdravstvenoj instituciji, koja je ovlašćena da takve usluge pruža. Takođe, Klijent je odgovoran za pozivanje 192 ili 194 ili druge linije za hitne slučajeve u skladu sa situacijom.
Ukoliko u toku Konsultacije, Klijent od Terapeuta dobije preporuku za traženje stručne pomoći, Klijent je dužan da ove preporuku razmotri i uzme u obzir u svom daljem postupanju. Ni Operater, ni Terapeut ne snose nikakvu odgovornost za postupke Klijenta pre, tokom ili nakon Konsultacija; Klijent je isključivo odgovoran za sve svoje odluke i postupke.
NE KORISTITE OVU PLATFORMU ZA HITNE MEDICINSKE SLUČAJEVE I POTREBE. AKO VAM JE POTREBNA HITNA MEDICINSKA POMOĆ, ODMAH POZOVITE 193.
AKO RAZMIŠLJATE O SAMOUBISTVU ILI RAZMIŠLJATE DA PREDUZMETE RADNJE KOJE MOGU DA ŠKODE VAMA ILI DRUGIMA ILI AKO SMATRATE DA STE VI ILI BILO KOJA DRUGA OSOBA U OPASNOSTI ILI IMATE BILO KAKVU HITNU MEDICINSKU SITUACIJU, MORATE ODMAH POZVATI HITNU MEDICINSKU SLUŽBU I OBAVESTITI NADLEŽNE ORGANE.
TAKOĐE, UVEK MOŽETE POZVATI BESPLATNU SOS LINIJU ZA PREVENCIJU SAMOUBISTVA NA BROJ 011/7777-000 I POTRAŽITI ODGOVARAJUĆU POMOĆ.
5. Registracija Korisnika
Svaki Korisnik mora registrovati nalog na Platformi kako bi mogao da kontroliše, prati i ažurira svoje rezervacije, odnosno termine Konsultacija i odabrane Terapeute.
Zakazivanje Konsultacija se može izvršiti i bez kreiranja naloga, odnosno bez prethodne registracije Korisnika, ali će nalog biti automatski kreiran nakon izvšene prve rezervacije.
Ukoliko želite da registrujete nalog, potrebno je da:
- popunite polja označena zvezdicom odgovarajućim podacima,
- saglasite se sa ovim OUP, Politikom privatnosti i Politikom kolačića.
- Nakon što kliknete na polje „Kreiraj nalog“ stići će Vam mejl potvrde o izvršenoj registraciji naloga, nakon čega ćete moći slobodno da koristite Vaš nalog, vršite zakazivanje Konsultacija, otkazivanje Konsultacija, ažurirate podatke i drugo.
- Završetkom rezervacije prve seanse ili registracije Korisnik potvrđuje da je registraciju izvršio potpuno slobodno, dobrovoljno, bez prinude i bez pretnje nasiljem, da je pravno nezavisna osoba i da se detaljno upoznao sa OUP, uključujući i Politiku privatnosti i Politiku kolačića. Registracije koje nisu potvrđene na ovaj način su nevažeće.
Pri registraciji na Platformi, Klijent je dužan da pruži samo istinite podatke koje zahteva Operater i u slučaju njihove promene tokom korišćenja Platforme i Usluga Operatera, dužan je da njihovu promenu prijavi Operateru bez nepotrebnog odlaganja. Operater nije odgovoran prema Klijentu, odnosno Korisniku za bilo kakvu štetu koja mu je prouzrokovana davanjem lažnih ili netačnih informacija prilikom registracije na Platformi. Korisnik odgovara za tačnost i istinitost unetih podataka.
Korišćenje lozinke za korisničko ime i / ili drugih kodova za prijavu unesenih tokom registracije je puna odgovornost Klijenta. Klijent može imati samo jedan korisnički nalog na Platformi i nije ovlašćen da dozvoli trećim licima da koriste njegov korisnički nalog. Klijent je dužan da čuva sve svoje podatke za prijavu u tajnosti i da ih ne otkriva trećim licima. Operater nije odgovoran za bilo kakvu štetu nastalu u slučaju otkrivanja, krađe ili zloupotrebe podataka za prijavu Klijenta od strane treće strane, a ukoliko se to dogodi, Klijent je dužan da ove podatke za prijavu odmah promeni i o tome odmah obavesti Operatera.
Klijent ima pravo u bilo koje vreme da zahteva od Operatera da otkaže korisnički nalog na Platformi. Tada je Operater dužan da udovolji takvom zahtevu u roku od 30 dana od datuma prijema, a Klijent ima pravo da takav zahtev podnese u pisanom obliku elektronskim putem na e-mail: [email protected].
Svaki nalog podrazumeva upotrebu od strane samo jednog Korisnika Platforme. Zabranjeno je korišćenje naloga od strane više lica, izuzev u slučaju zakazivanja terapije za parove.
Korisnik će biti dužan da nadoknadi štetu Operateru ili trećem licu u slučaju da ona nastupi usled neovlašćene upotrebe naloga tog Korisnika.
Operater ima pravo da ukine nalog ukoliko posumnja u zloupotrebu naloga ili istinitost podataka. Operater će takođe izbrisati svaki nalog koji je kreiran od strane lice koje nema navršenih petnaest godina.
6. Šta treba uzeti u obzir prilikom registracije i prilikom korišćenja Platforme?
Registrovani korisnik, ili Klijent, može postati samo osoba koja je starija od 15 godina, koja poseduje pravnu i poslovnu sposobnost. Ukoliko Korisnik nije državljanin Srbije, onda ono mora biti pravno i poslovno sposobno u skladu sa zakonom države čiji je državljanin.
7. Sadržaj Korisnika Platforme
Za sadržaj koji postavi bilo koji Korisnik Platforme, uključujući komentare i ocenjivanje Terapeuta, punu odgovornost za zakonitost, tačnost i pouzdanost snosi Korisnik koji ga je postavio.
U skladu sa članom 20. Zakona o elektronskoj trgovini Republike Srbije, Operater nije dužan da pregleda podatke koje je skladištio, preneo ili učinio dostupnim, odnosno nije dužan da ispituje okolnosti koje bi upućivale na nedopustivo ili nezakonito držanje Korisnika. Prema tome, Operater ne može snositi bilo kakvu odgovornost koja proističe iz postavljanja Sadržaja Korisnika Platforme.
Iako Operater nema obavezu da nadgleda postavljanje Sadržaja Korisnika neprekidno i sistematski, u slučaju da ustanovi da takav sadržaj krši OUP ili bilo koje relevantne propise, zabraniće postavljanje takvog sadržaja ili će ukloniti takav sadržaj bez odlaganja. Operater nema obavezu da obavesti Korisnika o uklanjanju takvog sadržaja. U slučaju da se postavljanje nedozvoljenog Sadržaja Korisnika ponovi, Operater može da izbriše nalog Korisnika bez odlaganja.
Korisnik garantuje da ima sva prava i potrebne dozvole da koristi i javno prikaže takav sadržaj, te da time ne krši bilo koja prava trećih lica.
Korisnik nam daje neisključivu, globalnu, neopozivu, besplatnu, vremenski neograničenu licencu da koristimo, hostujemo, čuvamo, kopiramo, izmenimo ili adaptiramo, javno saopštavamo i distribuiramo Sadržaj Korisnika za svrhu pružanja usluge infromacionog društva putem Platforme, kao i za njeno promovisanje, poboljšavanje i zaštitu.
8. Kako se ponašati na Platformi i / ili kada koristite Usluge?
Korisnik se obavezuje da:
- će poštovati sve obaveze utvrđene opšte obavezujućim zakonskim propisima i ovim OUP-om;
- neće koristiti Platformu na način koji se može smatrati protivzakonitim, nemoralnim ili nepoštenim (na primer, lažno predstavljanje, lažno zakazivanje termina i sl.);
- neće omogućavati pristup Konsultacijama trećoj strani;
- neće kršiti Prava intelektualne svojine Operatera ili trećih lica, posebno neće pristupati, objavljivati, kopirati, distribuirati, zloupotrebljavati ili na bilo koji drugi način koristiti sadržaj Platforme ili same Konsultacije, odnosno materijale bez pristanka ili licence, audio-vizuelne snimke i dr., koji su posebno zaštićeni pravnim propisima;
- neće koristiti Platformu u svrhu nelojalne konkurencije;
- neće koristiti Platformu za slanje spam poruka ili bilo kakvih netraženih elektronskih poruka ili elektronske komunikacije;
- neće koristiti klevetničke, uvredljive, bezobrazne ili društveno neprihvatljive veze, komentare, fraze, reči ili grafičke ili druge gestove u vezi sa religijom, rasom, seksualnom orijentacijom, polom ili drugim ciljnim grupama koji mogu ometati fizička lica prilikom korišćenja Usluga putem Platforme, a to na način da utiču na lična prava (ličnost, dostojanstvo, čast, ozbiljnost, privatnost, izrazi lične prirode, telesni integritet) ili bilo šta što može imati bilo kakve preteće, mrske, uznemiravajuće, opscene, lažne, klevetničke, ili uvredljive prirode, posebno tamo gde je takva referenca ili komentar sposoban da nanese štetu pojedincu ili ciljnoj grupi;
- neće koristiti ili distribuirati bilo koji sadržaj koji je ili bi mogao da vređa prava intelektualne svojine trećih lica kada koristi Usluge putem Platforme;
- neće promovisati ili distribuirati na Platformi adrese drugih sajtova, platforme ili aplikacija koje imaju sličnu svrhu kao i Platforma;
- neće koristiti Platformu za prodaju robe, usluga ili distribuciju promotivnog materijala;
- je jedini autor podataka koje je objavio ili učinio dostupnim na Platformi ili u svom korisničkom nalogu ili da ima odgovarajuću licencu za takve objavljene ili dostupne podatke na Platformi i da je ovlašćen za objavljivanje, distribuciju i na bilo koji način rukovanje sadržajem otpremljenim na Platformi i njegov korisnički nalog. Ukoliko unese podatke u svrhu objavljivanja, uključujući tekstove, fotografije, slike, crteže, audio-vizuelne datoteke, grafičke kreacije ili bilo koje elektronske datoteke, dodeljuje Operateru neograničenu besplatnu licencu za distribuciju, obradu, prevod ili modifikovanje ovih podataka.
Korisnik potvrđuje da Operater nije dužan da na bilo koji način odgovori na sadržaj bilo kojih objavljenih podataka, mišljenja ili izjava Korisnika na Platformi i da u slučaju nepoštovanja ovih OUP-a Operater ima pravo jednostrano odlučiti da ukloni ili smanji doprinose Korisnika i eventualno ograniči ili otkaže pristup Korisnika Uslugama Platforme.
Za neophodnu tehničku podršku u svrhu korišćenja Platforme, Operater pruža Korisnicima mogućnost da koriste elektronsku tehničku podršku Operatera putem adrese e-pošte [email protected]
9. Pravila postavljanja komentara
Postavljanje komentara od strane Korisnika ima za cilj razmenu mišljenja i zakonitih, relevantnih i tačnih informacija. Svaka upotreba koja nije u skladu sa tim ciljem je zabranjena. Naročito je zabranjeno:
- Postavljanje sadržaja koji sadrže govor mržnje, politički ekstremizam, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj ili bilo kojoj drugoj osnovi, psovke ili koje podržavaju diskriminaciju na bilo kojoj osnovi, koji sadrže direktne ili indirektne pretnje drugim Korisnicima, Terapeutima, licima koja čine tim Operatera, kao i bilo kojim trećim licima. Ova tačka uključuje i postavljanje linkova ka takvim sadržajima.
- Postavljanje sadržaja ili linkova do sadržaja koji je protivan moralu ili koji je pornografskog karaktera.
- Postavljanje sadržaja radi bilo koje upotrebe koja je protivna propisima Republike Srbije.
- Postavljanje reklamnog sadržaja, kao i korišćenje Platforme na bilo koji način u komercijalne svrhe.
- Stavljanje besmislenih i nesvrsishodnih poruka.
- Objavljivanje, slanje i razmena informacija za koje Korisnik zna ili pretpostavlja da su lažne, a čije bi korišćenje moglo naneti štetu drugim Korisnicima ili trećim licima.
Komentari Korisnika ni na koji način ne predstavljaju stavove niti su povezani sa Operaterom, njegovim vlasnicima, zakonskim zastupnicima ili zaposlenim licima. Sve poruke izražavaju isključivo stav Korisnika, koji je jedini odgovoran za sadržaj poruke. Operater ni na koji način ne može biti odgovoran za takav sadržaj, kao i za bilo kakvu štetu koja može proisteći iz postavljanja takvog sadržaja.
Imamo diskreciono pravo (ali ne i obavezu) da preduzmemo razumne mere da onemogućimo objavljivanje sadržaja koji je protivan OUP (uključujući i sadržaj komentara), bez navođenja razloga za to, kako:
- Zabranom postavljanja ili brisanjem dela tog sadržaja pre objavljivanja;
- Uklanjanjem postavljenog sadržaja ili njegovog dela;
- Ukidanjem registrovanih naloga u slučaju ponavljanja zabranjenog ponašanja.
Ukoliko smatrate da je objavljen sadržaj koji krši ove OUP na bilo koji način, obratite nam se na [email protected]
10. Zakazivanje Konsultacija, plaćanje
Konsultacija je usluga Terapeuta koja podrazumeva profesionalno savetovanje, razgovor i psiho terapiju putem interneta. Konsultacije mogu biti grupne, individualne ili za parove. Konsultacija se zakazuje posredstvom Operatera, korišćenjem Platforme, a putem slanja popunjenog obrasca za narudžbinu na veb stranici https://terapi.rs/terapeuti/ (u daljem tekstu „Rezervacija“), na kojoj Klijent može slobodno odabrati Terapeuta. Konsultacije se odvijaju u obliku audio-vizuelnog ili audio-materijala (prema izboru Klijenta), putem aplikacije Zoom.
Jedna individualna konsultacija traje 50 minuta i prikazuje se u kalendaru na Rezervaciji kao slot od 60 minuta. Jedna Konsultacija za parove traje 80 minuta i prikazuje se u kalendaru na Rezervaciji kao slot od 90 minuta.
Klijent može zakazati Konsultaciju najkasnije 48 sati unapred u odnosu na odabrani termin. Tokom Konsultacije, Klijent i Terapeut mogu se dogovoriti o broju daljih Konsultacija i njihovoj učestalosti, s tim što tako dogovorene Konsultacije mora rezervisati putem Rezervacije na Platformi, postupkom koji je opisan u ovim OUP.
U obrazac za Rezervaciju mora biti popunjeno:
- Ime, prezime, adresa, telefon i e-mail Klijenta
- Identifikacija izabranog Terapeuta
- Datum i vreme Konsultacije u skladu sa raspoloživošću i vremenskim mogućnostima izabranog Terapeuta
- Odabrani način plaćanja – online plaćanje karticom ili putem naloga za prenos.
Operater nije PDV obaveznik.
Slanjem Rezervacije i klikom na dugme „Plati“, Klijent izražava izričitu saglasnost za zaključenje ugovora na daljinu sa Terapeutom, čije posredovanje obezbeđuje Operater. Plaćanje se vrši u ime i za račun Terapeuta, a posredstvom Operatera. Troškovi sredstava komunikacije na daljinu koje Klijent ima u vezi sa zaključenjem ugovora Klijent plaća u svoje ime i za svoj račun.
Neposredno nakon što Klijent pošalje narudžbinu za datum i vreme Konsultacije sa Terapeutom, putem Rezervacije i plati Konsultaciju na način izabran u obrascu za Rezervaciju, Operater prosleđuje Klijentu potvrdu datuma i vremena Konsultacije na Klijentovu email adresu, link i lozinku na Zoom video razgovor putem kojih se Klijent povezuje sa Terapeutom, kao i potvrdu o izvršenom plaćanju.
„Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se kurs (možete staviti npr. srednji kurs Narodne Banke Srbije). Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.”
Otkazivanje od strane Klijenta
Klijent ima pravo da promeni datum ili promeni Terapeuta najkasnije 48 sati pre naručene Konsultacije i tako besplatno odabere novi raspoloživi datum i vreme Konsultacije putem e-pošte: [email protected]. Ukoliko Klijent otkaže Konsultaciju 48 sati pre zakazanog termina, Klijent ima pravo na pun povraćaj novca koji je platio na ime održavanja Konsultacije.
U slučaju da Klijent ne otkaže Konsultaciju najmanje 48 sati pre naručene Konsultacije, ili se ne pojavi na zakazanoj Konsultaciji, Klijent neće imati pravo na povraćaj iznosa koji je plaćen na ime Konsultacije. Ukoliko Klijent iz opravdanih razloga nije bio u mogućnosti da blagovremeno otkaže Konsultacije, može zahtevati da umesto zakazanog termina, odabere drugi dostupan termin sa istim Terapeutom. Odluku o opravdanosti razloga koje je naveo Klijent i o zahtevu Klijenta za odabir drugog termina donosi Operater. Operater ima diskreciono pravo da odluči o osnovanosti zahteva Klijenta i omogući mu drugi, zamenski termin. Ukoliko Klijent otkaže i drugi, zamenski termin (nezavisno od roka otkazivanja) ili se ne pojavi na tako zakazanim Konsultacijama, gubi pravo na povraćaj iznosa koji je plaćen na ime Konsultacije. Klijent ima pravo da zahteva promenu termina Konsultacije iz opravdanih razloga samo jednom.
Korisnik nema pravo odustanka od Konsultacije nakon što je Konsultacija već započela, odnosno nakon što je Konsultacija izvršena. Saglašavanjem sa ovim OUP, Korisnik daje izričitu saglasnost i potvrdu da zna da gubi pravo na odustanak od ugovora u navedenom slučaju.
Otkazivanje od strane Terapeuta
U slučaju da Terapeut otkaže Konsultaciju ili se Konsultacija ne održi iz razloga odsustva Terapeuta Klijent može da:
• promeni Terapeuta tako što će izabrati Terapeuta koji pruža usluge po istoj ceni ili
• izabere novi termin sa istim Terapeutom, ili
• odustane od Konsultacija i zahteva pun povraćaj novca koji je platio na ime održavanja Konsultacije.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Katarina Mijailović PR Posredovanje u prodaji TERAPI Kragujevac je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. Klijent koji je plaćanje izvršio putem naloga za prenos je saglasan da mu se povraćaj novca izvrši na tekući račun koji će dostaviti Operateru.
11. Koji su minimalni tehnički zahtevi da bi Korisnik mogao da koristi Platformu i da bi se Konsultacije pravilno odvijale?
Minimalni tehnički zahtevi su sledeći:
- Brzina internetskog prenosa od najmanje 600 kbps
- Instalirana trenutna (ažurirana) verzija aplikacije Zoom.
- tablet, računar ili mobilni uređaj koji se može povezati na Internet i poseduje prethodno navedenu aplikaciju Zoom.
Klijent je odgovoran za ispunjavanje tehničkih zahteva i troškove povezane s njima snosi isključivo sam Klijent.
12. Ograničenje odgovornosti Operatera
Kada koristi usluge putem Platforme i samu Platformu (uključujući konsultacije uz posredovanje), Operater nije odgovoran za usluge koje pružaju treće strane, kao što su kvalitet Internet veze, kvalitet telekomunikacionih usluga koje pruža relevantni operater ili iznos naknada. Korisnik shvata da s tim u vezi ne može upućivati bilo kakve zahteve prema Operateru.
Operater zadržava pravo da u bilo kom trenutku prekine rad Platforme i / ili pružanje Usluga putem Platforme, čak i bez navođenja razloga. U slučaju da se to dogodi, Operater će osigurati da se uplate Klijenata za Konsultacije, koje se iz ovog razloga više ne odvijaju, vrate Klijentima na isti način kao što su i plaćene.
U slučaju da se, usled tehničkih problema ili više sile, Terapi ne može koristiti privremeno ili trajno, u potpunosti ili u ograničenom kapacitetu, Operater ne može odgovarati za eventualnu štetu koja tako nastane bilo kom Korisniku.
Korisnik razume i saglasan je da Operater obezbeđuje Platformu “onakvom kakva jeste” (AS IS) i ne daje bilo kakve garancije u bilo kom smislu. Operater ne garantuje da će Platforma ispuniti zahteve ili očekivanja bilo kog Korisnika, niti da će njegov rad biti bez bilo kakvih prekida ili bez bilo kakvih grešaka. Shodno tome, ne možemo biti odgovorni za bilo kakvu materijalnu štetu ili izgubljenu dobit, bilo da je onda direktna ili indirektna, a koja nastane u vezi sa korišćenjem Platforme od bilo kog Korisnika.
13. U kojoj meri je Korisnik odgovoran kada koristi Platformu?
Korisnik će snositi sve pravne posledice koje nastanu kao rezultat kršenja njegovih obaveza, odnosno obaveza iz ovih OUP-a ili obaveza predviđenih opšte obavezujućim zakonskim propisima. Korisnik je takođe dužan da Operateru nadoknadi sve troškove i izdatke nastale usled ostvarivanja potraživanja trećih lica protiv Operatera usled bilo kakve povrede dužnosti od strane Korisnika. Ovo ne utiče na pravo Operatera i trećih lica na naknadu štete (materijalne i nematerijalne štete, stvarne štete i izgubljene dobiti) nastale kao rezultat kršenja bilo koje od obaveza Korisnika.
14. Poverljivost i zaštita podataka o ličnosti
Zaštita podataka o ličnosti Korisnika je uređena posebnim dokumentom u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti, a koji je dostupan na sledećem linku.
Informacije koje su saopštene Terapeutu tokom Konsultacija smatraju se poverljivim i Terapeut se obavezuje da će ih, u skladu sa važećim zakonodavstvom, čuvati u tajnosti. Terapeut može otkriti poverljive informacije samo u slučajevima propisanim važećim propisima Republike Srbije.
Klijent prihvata i slaže se da Terapeut, u svrhu pripreme i sprovođenja Konsultacija, vodi evidenciju pojedinačnih Konsultacija u onoj meri u kojoj je to potrebno, uključujući i evidentiranje i obradu podataka u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti i posebnih zakona.
15. Zaštita intelektualne svojine
Ukoliko nije naznačeno drugačije u OUP ili na bilo kom drugom mestu, celokupan sadržaj Platforme (uključujući ali ne ograničavajući se na softver, tekst, slike, grafičke elemente, dizajn, databaze, fukcionalnost, logo ili drugi znak, domen, trgovačko i poslovno ime i drugi povezani materijali) je zaštićen pravom intelektualne svojine Operatera u skladu sa pravom Republike Srbije i u skladu sa važećim međunarodnim konvencijama. Pod sadržajem Platforme se podrazumeva celokupan sadržaj dostupan na Platformi izuzev Sadržaja Registrovanog Korisnika.
Bilo kakva neovlašćena upotreba sadržaja Platforme i/ili bilo kog njegovog dela, bez izričite dozvole vlasnika prava intelektualne svojine, smatra se kršenjem prava intelektualne svojine. Operater će preduzeti sva pravna sredstva radi zaštite svog prava intelektualne svojine odmah po saznanju za neovlašćenu upotrebu. Pod neovlašćenom upotrebom podrazumeva se bilo koja upotreba sadržaja Platforme koja nije izričito dozvoljena OUP. Svako kopiranje sadržaja Platforme u delu ili u celosti je dozvoljeno samo uz našu izričitu pismenu saglasnost. Upotreba Platforme u komercijalne svrhe je zabranjena.
Kada su u pitanju bilo koji znak, trgovačko ime, logo, žig ili dizajn koji se koriste na Platformi, oni su u vlasništvu Operatera ili trećih lica, pa je zabranjen svaki oblik njihovog korišćenja bez prethodnog pismenog odobrenja vlasnika tog znaka, trgovačkog imena, logoa, žiga ili dizajna.
Zabranjeno je korišćenje imena ili grafičkog prikaza Platformaa ili Operatera za pružanje bilo koje usluge ili prodaja robe, koja nije pismenim putem odobrena od strane Operatera. Zabranjeno je i korišćenje sličnih imena i znakova koji dovode ili mogu dovesti u zabludu korisnike i treća lica da bilo koji proizvod ili usluga potiču, ili su povezani sa Operaterom, odnosno sa Platformom.
16. Merodavno pravo i nadležnost za rešavanje sporova
Na ovaj ugovor se u svemu primenjuje pravo Republike Srbije. Za sve eventualne sporove koji mogu proisteći iz ovog ugovora ili iz upotrebe Platforme uopšte biće nadležan stvarno nadležan sud u Kragujevcu.
Svi eventualni sporovi nastali iz odnosa Terapeuta i Korisnika, rešavaju se isključivo između tih lica ili između navedenih lica i trećih lica. Operater nije odgovoran za štetu bilo koje vrste nastale kao posledica takvih odnosa.
17. Izmene OUP
Operater ima pravo jednostrano da izmeni ove OUP, o čemu će bez odlaganja postaviti obaveštenje na Platformi i obavestiti Korisnike (ukoliko poseduje podatak o njihovoj mejl adresi).
Ako Korisnik pismeno ne obavesti Operatera u roku od 24h da se ne slaže sa takvom promenom OUP-a ili nastavi da koristi Platformu nakon izmena OUP, smatra se da se saglasio sa izmenama. U istom roku, Klijent ima pravo da zahteva otkazivanje korisničkog naloga zbog neslaganja sa promenom OUP.
U slučaju međusobnog sukoba, OUP imaju prednost nad dispozitivnim odredbama važećih zakona.
U slučaju da se za bilo koju odredbu ovih Uslova korišćenja od strane suda utvrdi da je ništava, to neće uticati na punovažnost celokupnog ugovora i sve ostale odredbe će nastaviti da se primenjuju u celosti.
Ovi OUP su ažurirani dana 21.02.2021
Zaštita privatnost podataka
Da bismo uspešno obradili Vaš zahtev potrebni su nam Vaše ime, email adresa i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam omogućimo željenu uslugu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu zakazivanja i rasporeda.
„U ime “Katarina Mijailović PR Posredovanje u prodaji TERAPI Kragujevac, sa matičnim brojem: 67377591, PIB: 114175656, i sedištem na adresi Kaštelanska 10, Kragujevac” obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalititne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u “Katarina Mijailović PR Posredovanje u prodaji TERAPI Kragujevac, sa matičnim brojem: 67377591, PIB: 114175656, i sedištem na adresi Kaštelanska 10, Kragujevac” odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti”.
Dajemo korisnicima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista.
Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo administratorima kojima su podaci nužni za obavljanje posla. Svi administratori platforme Psihoterapija ONLINE odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti. Obavezujemo se da prikupljene podatke ne koristimo ni u koje druge svrhe, niti ih prosleđujemo trećim licima.
Katarina Mijailović PR Posredovanje u prodaji TERAPI Kragujevac koristi „cookies“ da Vam pomogne da prilagodite korišćenje interneta Vašim potrebama. Cookie je tekstualna datoteka koja je smeštena na Vašem hard disku od strane web servera. Cookie-ji ne mogu biti korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus Vašem računaru. Cookie-ji su jedinstveno dodeljeni Vama, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji Vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha cookie-ja je da obezbedi pogodnosti koje će Vam uštedeti vreme.
Mi kao servis nemamo nikakav uvid u ono što se dešava između Vas i terapeuta. Sve što pričate sa psihoterapeutoom ostaje poverljivo između Vas i njega/nje, u skladu sa etikom psihoterapijske delatnosti.
Saglasnost i promene uslova
Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim Opštim Uslovima korišćenja. Terapi se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja email obaveštenja svim registrovanim korisnicima.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
„Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebnom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica ChipCard a.d Beograd, pa se tako kompletan proces naplate obavlja na stranicama ChipCard-a. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu”.